Mustang Suv Electrico

Bruno R. Almeida

Wellness Coach

José Rosado

Active member
Já há preços para Portugal (retirado de outro fórum):

1602424836873.png

Acho que os preços são muito bons, para o carro que é 🤪🤪🤪

Pena é que não é para a minha carteira 😭😭

Nuno Cardoso

Well-known member
Só hoje é que prestei atenção a este tópico, e se calhar já venho atrasado, mas.... Desvirtuaram o que era o nome Mustang! Um Mustang sempre foi um muscle car bem desportivo, agora SUV?! Mas que raio... Ao menos dessem-lhe outro nome...

William Esteves

Not Shakespeare
Última edição:
E eu que gosto tanto de SUVs.... :)

Este carro também me interessou desde que ouvi falar dele, mas p preço..... :(

O carro é muito bonito, tal como a maior parte dos EV ou PHEVs!!

Acho que estas tecnologias trouxeram uma mudança no design dos carros!!

William Esteves

Not Shakespeare
Começam a chegar os primeiros testes, e desta vez contra o TM3 SR+:

The name is contentious, but there’s no denying that the Mustang Mach-E is a well rounded, practical and attractively priced EV. It can’t match the Tesla’s straight-line performance, but the ride, handling and chassis balance are all superior, and in our hands had a longer range, too. Add in a generous kit list and the fact that the Ford is £90 cheaper per month on a PCP deal, and the Mustang takes the victory.

The Tesla badge and on-board tech carry kudos with some buyers, but the Model 3 is outshone here. It’s blisteringly quick, but up against the Ford its shortcomings on ride and handling are highlighted. Access to Tesla’s Supercharger network makes the idea of Model 3 ownership very appealing, but the overall package and price aren’t a match for the Ford on this occasion.

Finalmente concorrência?

Esta versão do Ford, é cerca de 1000€ mais barata que o Tesla em Portugal.

Top Inferior